Vůdce:
Kmen:
Pravidla:
Pojmy: - kraj: -každý kraj je zapsán ve společném seznamu
krajů a každý hráč si svůj kraj píše do seznamu svých krajů
-Kraj
lze získat 1.) účastí na velké
akci (určuje kmenovec)
2.)
jako výhra v jiné hře
3.)
bojem
4.)
koupí (aktuální cena na webu)
-
v každém lze postavit urč. počet oppid,
tento počet získáme ciferným součtem
čísla kraje, např. kraj č. 256 (2+5+6=11 -> 1+1=2)
-
upgrady: - jsou pohyblivé vylepšení celého KMENE! Je to karta, kterou urč. jistá
barva
(červená=stálá, zelená=čas. omezená, modrá=1 použití)
-
lze je získat:
1.)
koupí
2.)
jako menší odměna
3.)
nelze je získat v boji
-
aktuální nabídky jsou uveřejněny na webu nebo na nástěnce Sekvanu
-
armáda: - lze ji koupit (ceny na webu)
- armáda je symbolizovaná kartičkou nebo
vlajkou na velké hrací mapě
-
je jednotná, neexistují žádné druhy, slouží pro boj a průzkum
- boj: 1.) hod k6 na útok + za jednotku => ÚČ
2.)
hod k6 na obranu + za jednotku + obr. kraje => OČ
-
rozdíl hodů = úbytek jednotek pro poraženou stranu a fin. zisk pro výherce
(za každou jednotku navíc + 5 bodů měny)
-
oběma stranám ubude stejný počet arm. jednotek
-
souboje se zúčastňuje armáda, která vstoupila na území s cizí armádou (pokud nemají mírovou
smlouvu) nebo na kraj s cizím oppidem, okamžitě (na konci kola) začíná
sčítání do kterého jsou zapojeny i všechny sousední armády s tímto krajem
- tahy: v každém kole má
každý 1 k6 + bonusy z upgradů tahů
-
před každým kolem se určí pořadí (podle počtu profibodů), nebo hodem
-
tah znamená posunutí 1 armády o 1 kraj na velké mapě, při cestovní verzi lze tahy jenom našetřit do
zásoby